مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 22:402023-07-17سياسي

رویداد «فیلمساز آینده» در کرمانشاه در حال برگزاری است


کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه گفت: رویداد «فیلمساز آینده» به همت حوزه هنری استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

- کرمانشاه- کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه گفت: رویداد فیلمساز آینده به همت حوزه هنری استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

علی حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رویداد فیلمساز آینده با هدف شناسایی و توانمندسازی نوجوانان علاقمند به فیلمسازی از سوی واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، پرورش نسل جدید و توانمند سازی هنرمندان کرمانشاهی است که در مسیر تولید آثار فاخر هنری در قالب های فیلم کوتاه، مستند، ووکس پاپ، نماهنگ و … قرار می گیرند.

کارشناس هنرهای تصویری حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: نوجوانان مستعد کرمانشاهی، در این رویداد با فراگرفتن ایده پردازی، تصویربرداری و تدوین در کلاس ها و کارگاه ها، اولین قدم در جهت فیلمساز شدن را برمی دارند.

حقیقی بیان کرد: در نخستین روز این دوره آموزشی پس از آیین افتتاحیه، کارگاه های ایده پردازی و انتقال تجربه توسط بنیامنین ایثاری کارگردان کرمانشاهی تشکیل شد.

ایستگاه اول رویداد آموزشی فیلمساز آینده به میزبانی حوزه هنری استان کرمانشاه از روز جمعه 26 تیرماه آغاز شده و تا 16 مردادم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «فیلمساز آینده» در کرمانشاه در حال برگزاری است

رویداد «فیلمساز آینده» در کرمانشاه در حال برگزاری است