مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-24سياسي

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با کنسرسیوم اشتغال ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، اعضای هیئت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان دیدار و گفتگو کرندد.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشورحمایت استانداری سمنان از دانشگاه فنی و حرفه ای را خواستار شد و گفت: عضویت رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در شورای اشتغال استان می تواند در بحث اشتغال آفرینی فارغ التحصیلان این استان مؤثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، اعضای هیئت رییسه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان دیدار و گفتگو کرندد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در این دیدار به معرفی پیشینه، اهداف و برنامه های دانشگاه پرداخت و ضمن اشاره به برنامه گسترش آموزش های مهارتی در چند کشور دنیا، نگاه ویژه به آموزش های مهارتی در ایران را یک اولویت ذکر کرد و گفت: امروز دولت سیزدهم بر اساس نیاز کشور، بر این مهم واقف است و تمام تلاش خود را  برای حمایت از رشته های مهارت محور فنی و حرفه ای معطوف کرده است.

خسرویان در پایان صحبت های خود حمایت استانداری از دانشگاه فنی و حرفه ای را خواستار شد و افزود: عضویت رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در شورای اشتغال استان می تواند در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با کنسرسیوم اشتغال ضروری است

همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با کنسرسیوم اشتغال ضروری است