مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-23اقتصادي

وام فقط با یک ضامن! دستور جدید رییس بانک مرکزی به بانک ها برای تسهیلات خرد


مقررات بانک مرکزی در زمینه تسهیلات خرد فقط یک ضامن است.

از همکارانم در نظام بانکی می خواهم طبق قانون، این موضوع را رعایت کنند و از تسهیلات گیرندگان خرد، - جی پلاس؛ رییس کل بانک مرکزی از ابلاغ مصوبه بانک مرکزی برای توسعه فعالیت های صندوق های قرض الحسنه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به پیشرفت آهسته تسهیلات ازدواج، آیین نامه جدیدی را در بانک مرکزی تهیه کردیم.

طبق گزارش تسنیم، محمدرضا فرزین گفت: با توجه به پیشرفت آهسته تسهیلات ازدواج، آیین نامه جدیدی را در بانک مرکزی تهیه کردیم تا محدودیت های آن کاهش یابد و این موضوع نیز تسهیل شود.

وی گفت: بنده معتقد هستم تسهیلات ازدواج حتی اگر هم تکلیفی و مصوبه مجلس نبود، خودمان باید در نظام بانکی آن را با توجه به آثار مثبت آن، تکلیف می کردیم.

رییس کل بانک مرکزی گفت: بالاترین خدمت برای ما در نظام بانکی این است که منابع بانکی منجر به اشتغال و رفع محرومیت و بهبود شرایط زندگی هموطنانمان شود.

رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی کوچک و تسهیلات خرد، می تواند بر معیشت و اقتصاد مردم اثر مثبت داشته باشد، به افزایش سقف تسهیلات کارت اعتباری مرابحه از 200 به 300 میلیون تومان اشاره کرد تاکید کرد: همچنین افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه از 200 به 300 میلیون تومان و برای شرکت های کوچک از 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام فقط با یک ضامن! دستور جدید رییس بانک مرکزی به بانک ها برای تسهیلات خرد

وام فقط با یک ضامن! دستور جدید رییس بانک مرکزی به بانک ها برای تسهیلات خرد