مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25اقتصادي

استرالیا به جنگ فیک نیوز رفت


بر اساس پیش نویس قانون، اگر غول های شبکه اجتماعی در حذف اطلاعات غلط و نادرست از پلتفرم هایشان مکررا کوتاهی کنند، میلیون ها دلار در استرالیا جریمه خواهند شد.

- بر اساس پیش نویس قانون، اگر غول های شبکه اجتماعی در حذف اطلاعات غلط و نادرست از پلتفرم هایشان مکررا کوتاهی کنند، میلیون ها دلار در استرالیا جریمه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میشل رولند، وزیر ارتباطات استرالیا، روز یکشنبه پیش نویس قانونی را منتشر خواهد کرد که به سازمان ارتباطات و رسانه استرالیا (ACMA) اختیاراتی می دهد تا پلتفرم های دیجیتالی را برای انتشار اخبار جعلی مضر، پاسخگو نگه دارد.

رولند گفت: اطلاعات غلط و نادرست باعث تفرقه در جامعه شده، اعتماد را تضعیف کرده و سلامت و ایمنی عمومی را می تواند تهدید کند.

دولت استرالیا متعهد است که مردم را در فضای آنلاین ایمن نگه دارد و این شامل این تضمین خواهد بود که سازمان تنظیم مقررات این کشور، از اختیارات لازم برای پاسخگو نگه داشتن پلتفرم های دیجیتالی در خصوص نشر اطلاعات غلط و نادرست در سرویس هایشان، برخوردار باشد.

بر اساس قوانین پیشنهادی، این سازمان می تواند در خصوص شرکت های خاصی که در مبارزه با اطلاعات غلط و نادرست مکررا کوتاهی می کنند، دستورالعمل جدیدی اعمال کند یا یک استاندارد کلی ایجاد کند تا پلتفرم های دیجیتالی را وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استرالیا به جنگ فیک نیوز رفت

استرالیا به جنگ فیک نیوز رفت