مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-27سياسي

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی به طلاق منجر شده است


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: ازدواج های ده سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم، طبق آمار تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی طلاق گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای مهر به نقل از نهاد نمایندگی سالیان زیادی است که مراسم ازدواج دانشجویی در مشهد را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: در این سفر زیارتی زوج های جوان در کنار سفر به مشهد در مجموعه دوره های آموزشی در رابطه با زندگی و همسرداری شرکت می کنند.

هر دانشجویی که تازه ازدواج کرده می تواند از این سفره بهرمند شود.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بیان کرد: ازدواج های ده سال اخیر را مورد بررسی قرار دادیم، طبق آمار تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی طلاق گرفتند و این پایداری ازدواج های دانشجویی نسبت به ازدواج های عادی را نشان می دهد.

حجت الاسلام کرمی گفت: دلایل مختلفی در باعث پایداری ازدواج دانشجویی وجود دارد یکی از آن ها انتخاب صحیح در یک فضای عادلانه است و همچنین مشاوره هایی که برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد ملی ازدواج به دستور ریاست جمهوری بیان کرد: در این ستاد مسئولانی که به نوعی با ازدواج در ارتباط هستند حضور دائمی دارند، مهمترین بحثی که به واسطه این ستاد انجام شده تاسیس خوابگاه های متاهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی به طلاق منجر شده است

تنها 5 درصد ازدواج های دانشجویی به طلاق منجر شده است