مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 00:252023-07-06سياسي

تشکل های دانش آموزی و دانشجویی بعد از انقلاب اسلامی معنا پیدا کرده اند


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به ایجاد فرصت و میدان دادن به دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و گفت: تشکل های دانشجویی بعد از انقلاب معنا پیدا کرده اند و همچنین در این راستا نظام تمدنی بعد از انقلاب به دست همین تشکل های دانش آموزی و دانشجویی .

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به ایجاد فرصت و میدان دادن به دانش آموزان و دانشجویان تاکید کرد و گفت: تشکل های دانشجویی بعد از انقلاب معنا پیدا کرده اند و همچنین در این راستا نظام تمدنی بعد از انقلاب به دست همین تشکل های دانش آموزی و دانشجویی در حال ساخت است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید فرموده اند.

روح الله متفکر آزاد روز پنچشنبه 15 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آذربایجان شرقی که در محل باشگاه فرهنگیان برگزار شد، مجموعه های دانش آموزی و دانشجویی را پیشران کشور عنوان کرد و گفت: با آیین نامه و دستورالعمل ها نمی توان با فتنه و هجمه های فرهنگی دشمنان مقابله کرد و تشکل های دانش آموزی و دانشجویی سازمان یافته می توانند با جنگ نرم مقابله کنند.

وی تغییر سمت، پست و سنگر در جمهوری اسلامی را فقط از روی تکلیف عنوان کرد و گفت: آفت این سازمان ها قدرت طلبی مسئولان است که البته باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانش آموزی و دانشجویی بعد از انقلاب اسلامی معنا پیدا کرده اند

تشکل های دانش آموزی و دانشجویی بعد از انقلاب اسلامی معنا پیدا کرده اند