مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-01حوادث

تراژدی اورژانسی ها و امدادگرانی که دچار سانحه شدند


سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد گفت: دو امدادگر یزدی دقایقی بعد از اتمام شیفت کاری امروز در مسیر برگشت دچار حادثه شدند و خودروی آنها واژگون شد.

- سیدحسین طباطبایی، سخنگوی سازمان اورژانس یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: حوالی ساعت 9 صبح امروز شنبه 10 تیرماه، خبر رخداد حادثه واژگونی خودروی سواری پژو پارس در محور چادرملو – ساغند به مرکز پیام اورژانس 115 گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت خبر، کد امدادی پایگاه اورژانس طریق الرضا (ع) بهاباد به محل حادثه اعزام  و پس از حضور عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان؛ مشخص شد، مصدومان حادثه همکاران اورژانس آقایان برزگر و موتاب هستند که دقایقی قبل شیفت و آمبولانس را از آنان تحویل گرفته و متاسفانه این دو همکار در مسیر بازگشت به منزل از محل کار دچار حادثه شده و با رخداد این حادثه یکبار دیگر تراژدی تلخ امدادرسانی به همکار برای پرسنل اورژانس 115 رقم خورد.

طباطبایی گفت: شنیده ها حاکی از آن است سطح هوشیاری مصدومان 6 و 13 است که به همین منظور بالگرد اورژانس استان و کد امدادی پایگاه طریق الرضا (ع) بهاباد نسبت به اعزام این دو همکار اورژانسی از درمانگاه چادرملو به بیمارستان شهید رهنمون یزد اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی اورژانسی ها و امدادگرانی که دچار سانحه شدند

تراژدی اورژانسی ها و امدادگرانی که دچار سانحه شدند