مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-12اجتماعي

اهدای 13000 جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: در راستای اجرای طرح «در مسیر دانایی، بر بال کتاب» بیش از13 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان ارسال شد.

- رشت- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان گفت: در راستای اجرای طرح در مسیر دانایی، بر بال کتاب بیش از13 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر چهارشنبه در ویژه برنامه کتاب محور با تبیین جایگاه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح در مسیر دانایی، بر بال کتاب بیش از 13 هزار جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان ارسال شد.

وی با بیان اینکه افزایش سرانه مطالعه کتاب از شاخص های توسعه یافتگی است، افزود: کانون به عنوان متولی حوزه کودک و نوجوان، نقش سازنده ای در افزایش شاخص های سرانه مطالعه کتاب که معیاری توسعه یافتگی است، برعهده گرفته و این امر، بیان گر تعامل با مجموعه های فرهنگی و پیگیری های سازنده مسئولان کشوری این نهاد برای شکل گیری حرکت های جهادی محسوب می شود.

میر عظیمی ادامه داد: بر همین اساس اختصاص 13 هزار و 295 جلد کتاب، اسباب بازی و بازی فکری به کانون استان گیلان و 91 عنوان کتاب چاپ اول از تولیدات کانون و 25 عنوان کتاب از سایر ناشران کودک و نوجوان که به تأیید کمیته کتاب کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 13000 جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان

اهدای 13000 جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری گیلان