مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 20:452023-06-29سياسي

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!


معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم افزایی دستگاه ها می توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن ها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز عصر امروز به همراه مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز با حضور در دفتر فرماندار تبریز، ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای یونس فاتح فرماندار جدید تبریز، به گفتگو و تبادل نظر در رابطه با مسایل شهری پرداختند.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت نقش فرمانداری در حل مسائل شهری گفت: با توجه به نقش حاکمیتی فرمانداری در میان دستگاه ها، این نهاد می تواند در کنار شهرداری و با استفاده از اختیارات و توانایی هماهنگی در میان دستگاه ها، به رفع بسیاری از مسائل و مشکلات شهری اهتمام داشته باشد.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز افزود: حل بسیاری از مشکلات و مسائل شهری نه به اعتبار بلکه نیازمند هماهنگی بوده و با هم افزایی دستگاه ها می توانیم شاهد حل و مرتفع شدن آن ها باشیم.

عزتی گفت: فرمانداری نیز به عنوان نماینده حاکمیتی ناظر بر شهرستان در کنار شهرداری و هم افزایی سایر دستگاه های متولی شهرستان، می تواند بسیاری از مشکلات و مسائل شهری به ویژه بافت های ناک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!

حل مشکلات و مسائل شهری به اعتبار نیاز ندارد!