مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:352023-06-28اقتصادي

کمبود گوشت مرغ در بازار کردستان برطرف شد


مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: دیروز 204 تن گوشت مرغ در استان کشتار شد لذا کمبودی که طی چند روز اخیر با آن مواجه بودیم، با این میزان کشتار برطرف خواهد شد.

- پوریا شهسواری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: طی چند روز گذشته به دلایلی از جمله عدم همکاری برخی از کشتارگاه ها و مرغداران و همچنین نزدیک به ایام عید قربان با کمبود نسبی گوشت مرغ در استان مواجه شدیم.

وی، اختلاف قیمت گوشت مرغ در کردستان نسبت به استان های همجوار را دلیل نارضایتی مرغداران و صاحبان کشتارگاه ها عنوان کرد و گفت: این توجیه درستی نیست چراکه قیمت گوشت مرغ در استان کردستان که جزو تولیدکنندگان هستیم، باید مناسب تر از دیگر استان ها باشد.

شهسواری با اشاره به اینکه این کمبود از دیروز در سطح استان برطرف شده است، افزود: دیروز میزان کشتار در سطح استان به 204 تن رسید که 75 تن آن در شهرستان سنندج است.

وی میانگین مصرف مرغ در کردستان را 130 تن در روز اعلام و اذعان کرد: از دیروز کمبود گوشت مرغ در استان برطرف شده و مردم می توانند مورد نیاز خود را از به راحتی تامین کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در پایان افزایش قیمت گوشت مرغ را هم تکذیب کرد و گفت: افزایش قیمت که چند روزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود گوشت مرغ در بازار کردستان برطرف شد

کمبود گوشت مرغ در بازار کردستان برطرف شد