مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 04:252023-07-05ورزشي

فرانسه 3 - ایران صفر/ شکست سنگین در غیاب عطایی و چند ملی پوش


تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی والیبال ایران کار خود را در هفته سوم لیگ ملت های والیبال با دیدار مقابل فرانسه استارت زد.

در این مسابقه که از ساعت 3 بامداد امروز چهارشنبه در آناهیم آمریکا آغاز شد تیم کشورمان راه به جایی نبرد و با قبول شکست در سه ست، بازنده از زمین خارج شد.

ترکیب ایران مقابل فرانسه در شرایطی که هدایت تیم ایران در این مسابقه بر عهده علیرضا طلوع کیان است، امیرحسین اسنفدیار، مرتضی شریفی، علی حاجی پور، جواد کریمی، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت پور برابر فرانسه به عنوان ترکیب اصلی وارد زمین شدند.

ست اول؛ 25 بر 18 به سود فرانسه تیم ایران که بدون بهروز عطایی سرمربی خود و تعدادی از بازیکنان اصلی وارد آمریکا شد در ست اول بازی پایاپایی را مقابل حریف خود به نمایش گذاشت و قرمزپوشان فرانسه را تحت فشار گذاشت.

این روند تا امتیاز 16 برای ایران ادامه داشت اما پس از آن فرانسوی ها اختلاف امتیاز را به تدریج بیشتر کردند و در نهایت 25 بر 18 این ست به سود فرانسه تمام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه 3 - ایران صفر/ شکست سنگین در غیاب عطایی و چند ملی پوش

فرانسه 3 - ایران صفر/ شکست سنگین در غیاب عطایی و چند ملی پوش