مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 06:302023-07-12اقتصادي

بیمه سلامت با کدام موسسات تسویه کرده است


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از تسویه تمامی مطالبات 1401 مؤسسات طرف قرارداد دولتی دانشگاهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: در حال حاضر تمامی مطالبات سال 1401 مؤسسات طرف قرارداد اعم از دولتی دانشگاهی، غیر دولتی دانشگاهی و سطح یک روستاییان بر اساس اسناد ارسال شده مؤسسات، تسویه شده است، لذا هیچ بدهی بابت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان در سال 1401 وجود ندارد.

وی افزود: در سال 1402 با توجه به منابع تخصیص داده شده، در بخش غیر دولتی دانشگاهی هزینه های سهم سازمان از نسخ الکترونیک شامل تمامی خدمات بخش سرپایی اعم از نسخ دارویی، آزمایشگاه، پرتوپزشکی، فیزیوتراپی، پزشکان، دیالیز مستقل، درمانگاه و…، مربوط به فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.

همچنین علی الحساب سه ماه اول سال 1402 سطح یک روستاییان، نظام ارجاع صندوق سایر اقشار و بیمه همگانی نیز پرداخت شده است.

رنجبران تصریح کرد: مبالغ مابه التفاوت ارز ترجیحی (طرح دارویاری) نسخ الکترونیک فروردین، اردیبهشت و خرداد 1402 مؤسسات غیر دولتی دانشگاهی نیز پرداخت شده است.

در بخش دولتی دانشگاهی به محض تأمین منابع و متناسب با مبالغ دریافتی، هزینه نسخ الکترونیک سه ماه اول پرداخت خواهد شد ولی در خصوص مابه التفاوت ارز ترجیحی، از آنجا که سازمان برنامه و بودجه در اواخر سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت با کدام موسسات تسویه کرده است

بیمه سلامت با کدام موسسات تسویه کرده است