مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-17سياسي

لزوم تشکیل تیم تولید محتوای رسانه ای با رویکر«امیدآفرینی و سلامت» در یزد


استاندار یزد با بیان این که قوانین حمایتی و نظارتی وزارت ارشاد ازاصحاب رسانه باید متناسب با شرایط امروز بروزرسانی شود، گفت: ایجاد تیم تولید محتوا با دو رویکرد« امیدآفرینی و سلامت» باید در اولویت اجرایی شورای اطلاع رسانی استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی شامگاه دیروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که با حضور مهدی پور، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: حجم اطلاع رسانی عملکرد استان نباید فقط در روابط عمومی استانداری متمرکز باشد و روابط عمومی دیگر دستگاه ها نیز باید پای کار اطلاع رسانی خدمات دولت باشند.

وی اختصاص 30 میلیارد تومان برای تولید محتوای اطلاع رسانی در حوزه گردشگری را از جمله برنامه های در دستور برای معرفی بیش از پیش ظرفیت های یزد و سایر شهرستان های استان دانست و افزود: همان طور که رییس در جمع مسئولان ارشد دولت گفته که بعد از جلسه هیأت دولت هیچ جلسه ای مهمتر از شورای اطلاع رسانی نداریم ما هم با اهتمام ویژه به این امر بنا داریم بحث اطلاع رسانی استان را با همکاری مدیران روابط عمومی دستگاه و اصحاب رسانه بیش از پیش تقویت کنیم.

استاندار یزد انتقاد سازنده را مهمترین ویژگی رسانه ها دانست و بیان کرد: به نظر می رسد قوانین حمایتی و نظارتی بر رسانه ها باید متناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل تیم تولید محتوای رسانه ای با رویکر«امیدآفرینی و سلامت» در یزد

لزوم تشکیل تیم تولید محتوای رسانه ای با رویکر«امیدآفرینی و سلامت» در یزد