مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-22سياسي

ایران در ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است


ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و به خودکفایی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک روز شنبه با اشاره به گفت وگوی وزیر دفاع در خصوص پرنده های سوخو با برشمردن توانمندی های کشور در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور اظهار داشت: در بخش های هوایی، موشکی، پهپادی، الکترونیک، راداری و رزم زمینی جمهوری اسلامی ایران جز کشورهای صاحب فناوری بوده که در بومی سازی نیز دارای توانمندی های راهبردی است.

وی افزود: ایران اسلامی در حوزه دفاعی، از توانمندی های بسیار بالایی در تحقیقات، تولید و ساخت انواع تجهیزات و ادوات مورد نیاز کشور برخوردار بوده و در بسیاری از زمینه های ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است.

سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه نیازمندی های دفاعی در وهله اول از طریق امکانات داخلی تهیه می شود، افزود: در صورت نیاز به خرید تسلیحات و تجهیزات، این اقدام با برنامه ریزی و رعایت تمامی جوانب و نکات قانونی و شرایط حقوقی و بین المللی در دستور کار قرار می گیرد که معمولاً زمانبر بوده و در پاره ای از موارد تا قبل از نتایج و هماهنگی ها قابل ارائه و اطلاع رسانی نمی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است

ایران در ساخت وسایل دفاعی به خود کفایی رسیده است