مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-06سياسي

تسریع در رسیدگی به پرونده های با موضوع رانندگی فاقد گواهی نامه


فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در هفته قوه قضاییه و تاکیدات معظم‎ له، به صورت برنامه عملیاتی تدوین و برای دستیابی به انتظارات ایشان طی برنامه‎ های مشخص و زمان‎بندی مناسب اقدام خواهد شد.

- رییس کل دادگستری تهران گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در هفته قوه قضاییه و تاکیدات معظم‎ له، به صورت برنامه عملیاتی تدوین و برای دستیابی به انتظارات ایشان طی برنامه‎ های مشخص و زمان‎بندی مناسب اقدام خواهد شد.

خبرگزاری میزان - علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نشستی با حضور معاونین و مسئولان قضایی دادگستری استان، ضمن تبریک ایام خجسته ذی‏‎ الحجه و خصوصا عید بزرگ غدیر، گفت: توجه و غفران را از درگاه خداوند متعال به واسطه این ایام پرخیر و برکت و نورانی ماه ذی‎ الحجه، مسئلت می‎ کنیم و امیدواریم بتوانیم با تمسک به قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت در انجام امور و مسئولیت هایی که بر دوش ما نهاده شده با موفقیت گام برداریم.

برای رسیدن به دادگستری مطلوب و ایده ال فاصله زیادی داریم رییس کل با اشاره به انتخاب و معرفی مدیر برتر ملی قوه قضاییه در اجلاس سراسری، اظهار کرد: انتخاب مدیریت دادگستری استان تهران بیانگر زحمات و تلاش تمامی همکاران در جهت ارتقاء و پیشرفت دادگستری است، هرچند اعتقاد داریم برای رسیدن به دادگستری مطلوب و اید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در رسیدگی به پرونده های با موضوع رانندگی فاقد گواهی نامه

تسریع در رسیدگی به پرونده های با موضوع رانندگی فاقد گواهی نامه