مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 21:352023-07-07ورزشي

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهر کاریز تایباد


رییس انجمن کشتی با چوخه تایباد گفت: مسابقات استانی کشتی با چوخه با حضور 120 ورزشکار در شهر کاریز این شهرستان برگزار شد.

- حسین آخوندزاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس در تایباد اظهار کرد: مسابقات استانی کشتی با چوخه با حضور 120 ورزشکار از شهرستان های مختلف خراسان رضوی در گود کشتی شهر کاریز برگزار شد.

  رییس انجمن کشتی با چوخه تایباد افزود: این تعداد ورزشکار در وزن های 66، 74، 84، 96 و مثبت 96 کیلوگرم و از شهرستان های تایباد، تربت جام، درگز، مشهد، فریمان، قوچان، باخرز، صالح آباد و چناران در این پیکارها حضور داشتند.

  وی ادامه داد: جوایز این رقابت ها با الهام از آداب و رسوم قدیمی، تعداد 6 کله قند به همراه هدایای نقدی انتخاب شده که 6 تا هشت نفر برای کسب هر قند و نیز عنوان قهرمانی رقابت کردند.

آخوندزاده بیان کرد: محمد تیموری از تربت جام، مصیب براتی از تربت جام، محمد رزم آرا از باخرز، مرتضی وطن دوست، محمد مولایی و محمدرضا پهلوان از تربت جام موفق به کسب قندهای اول تا ششم شدند.

  رییس انجمن کشتی با چوخه تایباد تصریح کرد: شهرستان تایباد در سال 1402 برای اولین بار است که میزبان مسابقات استانی کشتی با چوخه می شود.

  آخوندزاده اضافه کرد: کشتی با چوخه یک ورزش سنتی و بومی در خراسان محسوب می شود که کشتی گیران با پوشیدن پیراهنی پشمی به نام چوخه و بستن دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهر کاریز تایباد

برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهر کاریز تایباد