مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-17سياسي

ادارات دیلم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کنند


دستگاه های اجرایی شهرستان دیلم نسبت به انجام کارهای فرهنگی در راستای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی عصر دوشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیلم اظهار داشت: اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر، جامعه را از جنبه های مختلف در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیمه می کند.

فرماندار دیلم با اشاره به اینکه همه دستگاه های اجرایی نسبت به انجام کارهای فرهنگی در راستای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اهتمام بیشتری داشته باشند، افزود: برای تأثیرگذاری بیشتر این فریضه باید برنامه ریزی داشته باشیم، چرا که امر به معروف و نهی از منکر تنها منحصر به یک جنبه از زندگی انسان نیست بلکه در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تأثیرگذار است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نهادینه شدن فریضه امر به معروف در جامعه با همت همه اقشار و با بسترسازی بیشتر جهت تعمیق این فرهنگ اسلامی است.

وی گفت: وضعیت امروز جامعه ما با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام، ایجاب می کند که این فریضه در جامعه به طور گسترده عملی شود.

اسدی در ادامه همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی را در انجام کارهای فرهنگی با موضوعات عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه ها بسیار تأثیرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات دیلم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کنند

ادارات دیلم در اجرای امر به معروف و نهی از منکر برنامه ریزی کنند