مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-25ورزشي

بالا بردن آمار ورزشی مردم یزد با برگزاری المپیاد ورزشی تابستانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مهران فاطمی در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان با اشاره به نقش مهم ورزش های همگانی در سلامتی شهروندان اظهار کرد: - استاندار یزد گفت: مقرر شد شهرداری یزد محوریت برگزاری المپیاد ورزشی فصل تابستان در گستره استان را بر عهده گیرد و این تجربه محله محور را استانی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، مهران فاطمی در نشست شورای تربیت بدنی و ورزش استان با اشاره به نقش مهم ورزش های همگانی در سلامتی شهروندان اظهار کرد: برای تحقق این امر به برنامه و طرح هایی نیازمندیم که بتواند در عین نشاط آوری، عموم مردم را جذب کرده و حداقل نیمی از جمعیت استان یزد را به روزانه 20 دقیقه ورزش و تحرک ترغیب کند و این مهم یک مأموریت برای اعضای شورای تربیت بدنی و ورزش استان است.

استاندار یزد از اردو و ورزش به عنوان جذاب ترین برنامه های اوقات فراغت تابستانی نام برد و گفت: می توان با برنامه ریزی متولیان ورزش استان که نقش تنظیم گری اوقات فراغت جوانان را هم بر عهده دارند، به بهترین نحو ممکن از این ظرفیت استفاده کرد.

فاطمی با تأکید بر تشکیل منظم جلسات ستاد اوقات فراغت استان، یادآور شد: مبنای پیگیری دستور کار این جلسات سند یزد نوین خواهد بود که در آن جزییات اقداماتی که باید در راستای پر کردن اوقات فراغت جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بردن آمار ورزشی مردم یزد با برگزاری المپیاد ورزشی تابستانه

بالا بردن آمار ورزشی مردم یزد با برگزاری المپیاد ورزشی تابستانه