مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:552023-07-02سياسي

رهایی از چوبه دار پس از 8 سال در اردبیل


رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل گفت: مادر مقتول به احترام اعیاد قربان و غدیر از خون فرزند خود گذشت و بدین طریق، فردی پس از 8 سال از چوبه دار نجات یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین علوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران خبر از رهایی یک جوان نادم از چوبه دار داد و اظهار کرد: صلح یاران هیأت صلح بخشایش ستاد صبر استان توانستند پس از 8 سال تلاش شبانه روزی خود پرونده قتلی را که در یکی از روستاهای اطراف شهر اردبیل اتفاق افتاده بود را با رهایی قاتل نادم از اعدام ختم به خیر کنند.

وی افزود: 8 سال پیش یک جوان اردبیلی به علت عدم کنترل عصبانیت و خشم خود سیلی به صورت کودک 5 ساله که عموی این جوان نیز بود، وارد کرده بود که به صورت اتفاقی سر این کودک به کنج دیوار خانه برخورد و جان باخته بود و این جوان محاکمه و به اعدام محکوم شد که بعد از این حادثه پدر مقتول(پدر بزرگ قاتل) به علت کهولت سن فوت کرده و حق اجرای پرونده حکم به مادر مقتول که مادر بزرگ ناتنی قاتل نیز محسوب می شد، رسید که این مادر داغ دیده 8 سال دنبال قصاص قاتل فرزند خود بود.

 حجت الاسلام علوی بیان کرد: با تلاش های شبانه روزی و چند ساله صلح یاران ستاد صبر استان و وساطتت بزرگان شهر و اقوام این دو خانواده و مصادف بودن با اعیاد قربان و غدیر و به احترام مولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی از چوبه دار پس از 8 سال در اردبیل

رهایی از چوبه دار پس از 8 سال در اردبیل