مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-20اقتصادي

510 میلیارد تومان حقوق و دستمزد در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد


شهرکرد_رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: از 712 میلیارد تومان هزینه های استان که توزیع شده است حدود 510 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و مزایا پرداخت شده است.

- علی شهریارپور در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: شاخصی در چهارمحال و بختیاری گرفته شده تحت عنوان سرانه اعتبارات که میزان اعتبارات مصوب استان تقسیم بر تعداد نیروی انسانی حاضر در دستگاه های اجرایی شده است.

وی افزود: سرانه اعتبارات یعنی میزان اعتبارات به ازای هر نفر نیروی انسانی در چهارمحال و بختیاری 249 میلیون تومان است، در این شاخص رتبه چهارم را در کشور کسب کردیم که شرایط خوبی به لحاظ اعتبارات است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری در خصوص مقایسه اعتبارات هزینه ای امسال با سال گذشته در استان، ادامه داد: این استان در این مقایسه رشد 33.

3 درصدی دارد این در حالی است که رشد متوسط برای استان های دیگر کشور 33.

17 درصد است.

شهریارپور عنوان کرد: شرایط اعتبارات هزینه ای در چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان های کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: نکته اساسی این است که اعتبارات هزینه ای که به استان ها اختصاص داده می شود جوابگوی نیاز استان چهارمحال و بختیاری نیست، از 712 میلیارد تومان هزینه های استان که توزیع شده است حدود 510


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

510 میلیارد تومان حقوق و دستمزد در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

510 میلیارد تومان حقوق و دستمزد در چهارمحال و بختیاری پرداخت شد