مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-15فرهنگي

تابلوی ایست مقابل فیلم ها و سریال ها!


اعتصاب بزرگ هالیوود که توسط نویسندگان و بازیگران آغاز شده احتمالاً تولید اکثر فیلم ها و بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب را متوقف می کند.

- اعتصاب بزرگ هالیوود که توسط نویسندگان و بازیگران آغاز شده احتمالاً تولید اکثر فیلم ها و بسیاری از برنامه های تلویزیونی محبوب را متوقف می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین باری که اعضای انجمن بازیگران سینما - فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) دست به اعتصاب زدند به ژوئن 1980بازمی گردد و نیویورک تایمز در آن زمان گزارش داد که بخشی از مناقشه بین اعضا و غول های دنیای سرگرمی درباره سود حاصل از فروش سریال ها و فیلم های ساخته شده برای تلویزیون کابلی و نوارهای ویدئویی است.

چهل و سه سال بعد، اعتصاب جدید که به اعتصاب فعلی نویسندگان می پیوندد - بر خواسته های مشابه مربوط به محتوای ساخته شده برای سامانه های نمایش آنلاین و نگرانی ها در مورد هوش مصنوعی متمرکز است.

کدام فیلم ها تحت تاثیر قرار اعتصاب قرار می گیرند؟ سینماهای بریتانیا و ایالات متحده در حالی با این اعتصاب رو به شدند که سه فیلم مهم یعنی باربی ، اوپنهایمر و قسمت اول ماموریت غیرممکن 8 پیش از این اکران خود را قطعی کرده اند و بخش مهمی از فعالیت بازاریابی خود را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی ایست مقابل فیلم ها و سریال ها!

تابلوی ایست مقابل فیلم ها و سریال ها!