مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-29سياسي

زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» در تنگستان تشکیل شد


به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرعامل هلال احمر بوشهر، فرماندار شهرستان تنگستان و جمعی از مسئولان، زنجیره انسانی «نه به اعتیاد » تشکیل شد.

- بوشهر- به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیرعامل هلال احمر بوشهر، فرماندار شهرستان تنگستان و جمعی از مسئولان، زنجیره انسانی نه به اعتیاد تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر صبح پنج شنبه در این مراسم ضمن بیان اهمیت پیشگیری از مواد مخدر و این بلای خانمان سوز توسط همه آحاد جامعه بخصوص جوانان گفت: پیشگیری و آگاه سازی جامعه از اهمیت چندانی برخوردار است و همه ما مسئول این مهم هستیم.

احسان ایزدپناه ادامه داد: اطلاع رسانی از مضرات مواد خانمان سوز مخدر و جلوگیری از انتشار این مواد افیونی در سطح جامعه بسیار مهم است و جمعیت هلال احمر نیز با توجه به پتانسیل و اهداف خود در خصوص تأمین سلامت انسان ها این مهم را در دستور کار خود دارد و با حضور جوانان خود جهت آگاهی رسانی و اطلاع رسانی به آحاد مردم بخصوص خانواده ها اقدام می کند.

فرماندار تنگستان نیز انجام این برنامه ها را توسط جمعیت هلال احمر مفید دانست و گفت: زنگ خطری که مواد مخدر برای خانواده ها دارد را همیشه باید گوشزد کنیم و آگاه ساختن آحاد جامعه از ملزومات کار است و این مهم باید توسط همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» در تنگستان تشکیل شد

زنجیره انسانی «نه به اعتیاد» در تنگستان تشکیل شد