مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-20سياسي

انتقاد رییس شورای شهر بوشهر از عدم تکریم ارباب رجوع در شهرداری


شهروندان از برخی واحدهای شهرداری به دلیل عدم تکریم آنها و لاینحل ماندن مشکلات خود گلایه مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید نیک روش صبح پنجشنبه در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: در ماه های اخیر مراجعه های زیادی از شهروندان به شورا داشتیم که از عدم حل مشکلات خود در شهرداری گلایه مند هستند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد تکریم ارباب رجوع افزود: ایشان در این مورد سخنان زیادی دارد که دو مورد از آنها این است هر کسی در کشور، باید برای خدمت به مردم تلاش بکند.

برای این کار باید وقت بگذارید.

کارشناسانی که در وزارتخانه ها هستند، اگر آن ها خودشان بعضی از نکات را نمی دانند و ملتفت نیستند، به آن ها تفهیم کنید و بگویید که کارشناسی مورد انتظار از تو، این است که آن وضعیتی را که برای مردم مفید و نافع است، بگردی و پیدا کنی و ارائه کنی ، کارشناسان باید وظایف خود را با پدید آوردن وضعیتی که برای مردم، مفید و نافع باشد، انجام دهند.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: یکی از تأکیدهای ما از ابتدای شورای ششم تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات شهروندان بوده است و انتظار ما این است وقتی شهروندان به شهرداری مراجعه می کنند کارشناسان راه حل هایی ارائه دهند که مشکلات حل شود نه اینکه مشکلات انباشته شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس شورای شهر بوشهر از عدم تکریم ارباب رجوع در شهرداری

انتقاد رییس شورای شهر بوشهر از عدم تکریم ارباب رجوع در شهرداری