مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-25اقتصادي

اشتغال 50 درصد از زندانیان تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان گفت: پس از اینکه زندان لاکان رشت به عنوان زندان تحولی کشور انتخاب شد، - مدیر کل زندان های گیلان اعلام کرد: برای اشتغال زندانیان گیلان 85 کارگاه در زندان های استان راه اندازی شده و تاکنون بالغ بر 2 هزار نفر در آن ها اشتغال یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان گفت: پس از اینکه زندان لاکان رشت به عنوان زندان تحولی کشور انتخاب شد، نه تنها در این زندان بلکه در کل زندان های استان اقدامات بسیار خوبی آغاز شده که یکی از آنها راه اندازی 85 کارگاه تولیدی است.

وی افزود: در این کارگاه های حدود 2 هزار زندانی در رشته های مختلفی همچون پرورش گل، گیاه و قارچ، برق، لوله کشی، صنایع دستی، جوشکاری، معرق و سایر حرفه ها مشغول بکار هستند.

وی عنوان کرد: افراد زندانی که در این کارگاه ها فعالیت می کنند، پس از اتمام کار به منزل رفته و باز روز بعد در زندان حضور می یابند.

به گفته محمدی اصل، فقط در اردیبهشت ماه امسال 2 میلیارد تومان حقوق به زندانیان پرداخت شد که البته این حقوق دراختیار خانواده های آنان قرار گرفته است.

مدیرکل زندان های گیلان اضافه کرد: با وجود اینکه 85 درصد از زندانیان زیر 40 سال سن دارند و اکثر آنان بیکار بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 50 درصد از زندانیان تا پایان سال

اشتغال 50 درصد از زندانیان تا پایان سال