مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:302023-06-22ورزشي

الحاق 60 هکتار زمین برای حل مشکلات مسکن در شهرستان دهاقان


فرماندار شهرستان دهاقان از الحاق 60 هکتاری زمین برای حل مشکلات مسکن در شهرستان دهاقان خبر داد و گفت: زمین مذکور برای ساخت هزار و 400 واحد مسکونی برای طرح جهش مسکن مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان صبح امروز در جشنواره فرهنگی، هنری، ورزشی جوانی جمعیت شهر دهاقان ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و رهبری هم تأکیدات زیادی بر تحقق این موضوع در طی سالیان اخیر داشته اند.

  وی با اشاره به درخشش جوانان و نوجوان دهاقانی در حوزه های مختلف علمی و ورزشی افزود: شهرستان دهاقان در رشته های مختلف ورزشی، جوانان با استعدادی را پرورش داده است و این برای ما و مردم افتخار بسیار بزرگی است.

  جمشیدیان با بیان این که در شهرستان محدودیت هایی را از نظر امکانات و تجهیزات ورزشی داشتیم گفت: با مشارکت خیران، صنایع و پیگیری مسؤولان شهرستانی و استانی، امکانات بسیار خوبی برای مجموعه ها و هیأت های ورزشی شهرستان تهیه شد و برای بهره برداری تحویل این مجموعه ها می شود.

  فرماندار شهرستان دهاقان با اشاره به ضرورت امید آفرینی در بین مردم بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار زیادی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 60 هکتار زمین برای حل مشکلات مسکن در شهرستان دهاقان

الحاق 60 هکتار زمین برای حل مشکلات مسکن در شهرستان دهاقان