مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-15اقتصادي

آغاز خدمات رادیوگرافی دولتی در همدان طی هفته دولت


هفته دولت خدمات رادیوگرافی دولتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز تور رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی همدان در بازدید از چند پروژه بهداشتی و درمانی برگزار شد و خبرنگاران در جریان اجرای این پروژه ها قرار گرفتند.

 افتتاح خوابگاه ریحانه دانشگاه علوم پزشکی با هزینه 75 میلیارد تومان مدیر منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه بازدید از پروژه ریحانه 2 با بیان اینکه  این خوابگاه در سال 95 در 7 هزار متر مربع آغاز به کار شد اظهار کرد: این پروژه 59 سوییت دارد و 75 میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده است.

علیرضا طاهری با اشاره به اینکه 20 میلیارد تومان نیز برای خوابگاه ریحانه هزینه خواهد شد گفت: این پروژه در هفته دولت آماده افتتاح خواهد بود.

  بهره برداری از بیمارستان اکباتان با 272 تخت بستری مدیر بیمارستان اکباتان نیز با بیان اینکه این پروژه اسفند سال 87 کلنگ زنی شده که بعد از  14 سال آماده افتتاح است اظهار کرد: این پروژه  28 هزار مترمربع زمین دارد و برای آن 243 خودرو پارکینگ تامین شده است.

محمد باقری با بیان اینکه برای ساختمان این پروژه 400 میلیارد هزینه شده است گفت: بیش از 50 درصد خرید تجهیزات این مرکز تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خدمات رادیوگرافی دولتی در همدان طی هفته دولت

آغاز خدمات رادیوگرافی دولتی در همدان طی هفته دولت