مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-15فرهنگي

خبرنگاران عضو صندوق هنر 3 برابر شدند/ تهیه نظام جامع صنفی رسانه


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سه برابر شدن شمار خبرنگاران عضو صندوق هنرمندان خبر داد.

- ایمان شمسایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه عضویت خبرنگاران در سامانه صندوق هنرمندان سه برابر شده است، گفت: در گذشته این تصور وجود داشت که این صندوق مربوط به هنرمندان است در حالی که اکنون خبرنگاران و فعالان قرآنی نیز در آن عضویت دارند.

وی همچنین از اصحاب رسانه اصحاب رسانه خواست تا برای عضویت در این صندوق اقدام کنند و گفت: این تسهیلاتی است که دولت در نظر گرفته است و باید خبرنگاران نیز از آن بهره مند شوند.

وی ادامه داد: برای احراز هویت خبرنگاران باید در سامانه جامع رسانه ها عضو شوند و در گذشته فرایند عضویت سخت بود و برخی از مدیران مسئول از دادن معرفی نامه به خبرنگاران حق التحریر خودداری می کردند و ما این فرایند را تسهیل و الکترونیکی کردیم.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه در برخی از اخبار اسم خبرنگاران درج نمی شود مقرر شد که با تأیید مدیر مسئول عضویت خبرنگاران در سامانه جامع رسانه ها صورت گیرد.

شمسایی یادآور شد: علاوه براین در سامانه قسمتی برای خبرنگاران پیشکسوت و آزاد طراحی شده است تا خبرنگاران آزاد بتوانند در آن آثار خود را بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران عضو صندوق هنر 3 برابر شدند/ تهیه نظام جامع صنفی رسانه

خبرنگاران عضو صندوق هنر 3 برابر شدند/ تهیه نظام جامع صنفی رسانه