مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-11سياسي

جزییات مرگ یک زندانی در ارومیه؛ واکنش دادستان


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: متهم «پیمان مام احمدی گلوانی» که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: مهراب پوراکبردادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار داشت: متهم پیمان مام احمدی گلوانی که به اتهام کلاهبرداری در این شهرستان بازداشت شده بود، به علت بیماری در یکی از مراکز درمانی شهر ارومیه فوت کرده است.

وی با رد ادعاهای بی اساس مطرح شده در برخی رسانه ها و کانال های وابسته به معاندین، اظهار کرد: نامبرده دارای پرونده های متعدد کلاهبرداری اینترنتی در شهرهای ایلام، ملکشاهی، تهران، گرگان، کوار، ارومیه و خمینی شهر بود و از سوی مراجع قضایی شهرهای مذکور تحت تعقیب قرار داشت.

پور اکبر ادامه داد: در تاریخ چهارم تیرماه از سوی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه با صدور نیابت قضایی به شهرستان مهاباد این فرد جلب و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین وثیقه به میزان 300 میلیون تومان به زندان ارومیه معرفی و تا روز 14 تیرماه نیز در زندان ارومیه حضور داشت.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد گفت: در تاریخ مذکور به جهت بیماری (حسب اعلام اولیه مراکز درمانی بیماری وی مربوط به پلاسمای خون بوده است) به مراکز درمانی منتقل، بستری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مرگ یک زندانی در ارومیه؛ واکنش دادستان

جزییات مرگ یک زندانی در ارومیه؛ واکنش دادستان