مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12اقتصادي

گره گشایی از طرح های عمرانی نیمه تمام یزد با مولدسازی دارایی های مازاد دولت


فرآیند شناسایی اموال مازاد دولتی و مولدسازی آن در استان یزد از سال گذشته آغاز شده و با دقت و شفافیت در حال اجرا است؛ فرآیندی که اطلاع رسانی لازم در مورد آن انجام شده و نیازمند آن است که با مشارکت مردم و بخش خصوصی عملیاتی شود.

- ایسنا/یزد فرآیند شناسایی اموال مازاد دولتی و مولدسازی آن در استان یزد از سال گذشته آغاز شده و با دقت و شفافیت در حال اجرا است؛ فرآیندی که اطلاع رسانی لازم در مورد آن انجام شده و نیازمند آن است که با مشارکت مردم و بخش خصوصی عملیاتی شود.

دارایی های مازاد دولت یا سرمایه های راکد می تواند گره از طرح های ضروری و نیمه تمام اما فاقد پشتوانه مالی را باز کند و نیاز هر طرح دیگری را که به دلیل کمبود یا نبود اعتبار متوقف شده است، تامین کند.

به کار انداختن این دارایی های راکد سال ها در محافل قانون گذاری و اجرایی کشور مطرح بود اما دولت سیزدهم تصمیم گرفت که این مهم را به مرحله اجرا برساند.

استفاده از سرمایه های راکد دولت در مسیر توسعه و تولید در نشست های مختلف قوه مجریه و همچنین جلسات شورای سران قوا مورد اشاره و تاکید رییس جمهور قرار گرفته است که نشان می دهد دولت برای اجرای این مهم عزم خود را جزم کرده است.

دولت مردمی سیزدهم با اجرای طرح مولد سازی و فروش اموال مازاد دولتی، فرصت بزرگی را برای ایجاد تحول بزرگ در استان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از طرح های عمرانی نیمه تمام یزد با مولدسازی دارایی های مازاد دولت

گره گشایی از طرح های عمرانی نیمه تمام یزد با مولدسازی دارایی های مازاد دولت