مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:052023-06-24اقتصادي

27 هزار مشترک پرمصرف برق در آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: تدوین الگوی مصرف بر اساس مطالعات است که در مراکز علمی انجام می گیرد به طوریکه طبق آمار 6 درصد در استان بالای الگوی مصرف قرار داریم و به عبارتی 27 هزار مشترک بالای الگوی مصرف هستند.

- اکبر فرج نیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه نزدیک به 29 تا 30 درصد مصرف برق نیز در حوزه مسکونی است، اظهار کرد: نزدیک 24 درصد مصرف برق استان نیز در حوزه کشاورزی و بقیه درصد نیز در حوزه عمومی و اداری است و بیش از 50 درصد مصرف برق آذربایجان شرقی در حوزه تولید است مدیرعامل شرکت نیروی برق استان خاطرنشان کرد: جمع بخش مولد برق استان نیز 30 درصد برای صنعت و 24 درصد در حوزه کشاورزی است.

به عبارت دیگر 54 درصد برق استان در حوزه مولد و تولید است و این یک افتخار بزرگی است زیرا جزو معدود استان هایی هستیم که بالای 50 درصد مصرف انرژی استان در حوزه تولید است.

27 هزار مشترک پرمصرف آذربایجان شرقی وی خاطرنشان کرد: تدوین الگوی مصرف بر اساس مطالعات است که در مراکز علمی انجام می گیرد به طوریکه طبق آمار  6 درصد در استان بالای الگوی مصرف قرار داریم و به عبارتی 27 هزار مشترک بالای الگوی مصرف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار مشترک پرمصرف برق در آذربایجان شرقی

27 هزار مشترک پرمصرف برق در آذربایجان شرقی