مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-11ورزشي

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوندی هرمزگان انتخاب شد


در مجمع انتخابات رییس هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان با انتخاب هیات رییسه این هیات بر حمایت بیشتر از ورزشکاران هرمزگانی تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در مجمع انتخابات رییس هیات ورزشهای بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان بر حمایت بیشتر از ورزشکاران هرمزگانی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس طی نشستی با حضور اعضای مجمع عمومی هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان در سالن اداره کل ورزش و جوانان، محمود کریم زاده با کسب یازده رای به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات انتخاب و آغاز به کار کرد.

  سید محسن موسوی دبیر فدراسیون در این مجمع با اشاره به سختی کار اعضای هیات به منظور خدمات دهی بهتر به ورزشکاران اظهار کرد: از آنجا که این فدراسیون و هیاتهای زیر مجموعه خدمات خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار ورزشکاران قرار می دهند، لازم است در این خصوص ضمن کسب درآمدهای لازم شرایطی فراهم شود تا ورزشکاران ما بتوانند به خوبی از این خدمات بهره مند شوند تا در میادین مختلف درخشش عالی داشته باشند.

وی بر مشارکت فدراسیون به منظور حمایت و تجهیز هیات هرمزگان تاکید کرد و گفت: وظیفه ما حمایت از این قشر ورزشکار است و امیدواریم رییس جدید در مدت چهار سال بتواند آینده ای روشن را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوندی هرمزگان انتخاب شد

رییس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوندی هرمزگان انتخاب شد