مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-01اقتصادي

رهاسازی آب برای کشت تابستانه در حوضه کرخه/ کشاورزان از کشت شلتوک خودداری کنند


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان از رهاسازی آب برای کشت های تابستانه در حوضه کرخه خبر داد و گفت: 468 میلیون متر مکعب آب برای کشت تابستانه این حوضه در نظر گرفته شده است.

- معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد رهاسازی آب برای کشت تابستانه در حوضه کرخه/ کشاورزان از کشت شلتوک خودداری کنند ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان از رهاسازی آب برای کشت های تابستانه در حوضه کرخه خبر داد و گفت: 468 میلیون متر مکعب آب برای کشت تابستانه این حوضه در نظر گرفته شده است.

تورج نوروزی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص کشت تابستانه در حوضه کرخه اظهار کرد: با توجه به هماهنگی های انجام شده و به منظور تامین آب موردنیاز کشت تابستانه در حوضه کرخه، آب مورد نیاز این کشت در حال رهاسازی است.

وی با اشاره به سطح 40 هزار هکتاری مصوب در این حوضه آبی افزود: براساس الگوی کشت تعریف شده برای مصارف کشاورزی و کشت های تابستانه در حوضه آبی کرخه 468 میلیون متر مکعب آب در نظر گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تمهیدات لازم و همچنین هماهنگی هایی با بخش های مختلف در حال انجام است تا آب مورد نظر کشت های تابستانه تا پایین دست حوضه برسد و کشاورزان مشکلی برای تامین آب کشت های خود نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی آب برای کشت تابستانه در حوضه کرخه/ کشاورزان از کشت شلتوک خودداری کنند

رهاسازی آب برای کشت تابستانه در حوضه کرخه/ کشاورزان از کشت شلتوک خودداری کنند