مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-07اقتصادي

افزایش کلاهبرداری ازطریق سایت های خدمات رسان اصفهان


رییس پلیس فضای تبادل اطلاات فرماندهی انتظامی اصفهان از افزایش 41 درصدی کلاه برداری از طریق سایت های خدماتی و فروش کالا در استان اصفهان در سه ماه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: جرائم سه ماه اول امسال در فضای مجازی 31 درصد افزایش داشته است و دستگیری های متخلفان و مجرمان نیز با افزایش20درصدی همراه بوده است.

وی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم به تماس هایی که از پیام رسان های خارجی و داخلی با عناوین مختلف همچون برنده شده در مسابقات رادیویی و تلویزیونی،سایت های جعلی و ارائه خدمات و سایر موارد با آنان برقرار می شود توجه نکنند و تحت هیچ شرایطی بر روی لینک هایی که از سرشماره های شخصی ارسال می شود، کلیک نکنند.

رییس پلیس فتای استان اصفهان در پاسخ به این سوال که نحوه برخورد پلیس فتا در مقابل کلاه برداری از طریق سایت هایی همچون دیوار و شیپور چیست،بیان داشت: در حوزه سایت های خدماتی دیوار وشیپور در سه ماه اول امسال 41درصد افزایش وقوع تخلف داشته ایم که به شهروندان توصیه می کنیم در برخورد با چنین مواردی ابتدا مبادرت به شناسایی آگهی گذارنده و دوم مسدودی خطوط تلفن مورد استفاده کلاه برداران و سوم اعلام آگهی های کلاه برداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کلاهبرداری ازطریق سایت های خدمات رسان اصفهان

افزایش کلاهبرداری ازطریق سایت های خدمات رسان اصفهان