مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-27سياسي

الحاق 2 اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق 2 اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز در تشریح اقدامات بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در سیریک اظهارداشت: با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران طرح بندر سیریک، موج شکن این بندر سال گذشته تکمیل شده است.

وی افزود: این طرح با 51 هکتار مساحت، شامل احداث سکوی پهلوگیری، نصب 2 اسکله و همچنین 3 عدد رمپ شناور بوده که کار ساخت آن از اسفندماه سال 1400 آغاز شده است.

محمدحسینی تختی هدف از بازدید بندر سیریک را بررسی مشکلات و کمبودهای موجود در این بندر تجاری عنوان کرد و گفت: از نیمه دوم تیرماه بحث آسفالت محوطه ها پیگیری و همچنین با تغییرات ساختاری در جابجایی اسکله های این بندر یک اسکله 17 متری و یک اسکله 30 متری دیگر به ظرفیت این بندر افزوده می شود.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به تجربه حاصله از حضور معاونان اداره کل در سرعت بخشی به موضوعات مربوط به بندرگاه چند منظوره خمیر بیان داشت: تجربیات به دست آمده از حضور مستمر همکاران اداره کل در محل طرح گامی مهم برای رفع نیازهای موجود است و انتظار می رود همچون گذشته تا حصول نتیجه مثبت و آمادگی پروژه برای افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 2 اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک

الحاق 2 اسکله جدید به ظرفیت بندر سیریک