مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-01سياسي

امیر آشتیانی: مهمات هوشمند ایرانی در دنیا سرآمد هستند


مهمات هوشمند ساخت متخصصان و دانشمندان صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، در دنیا سرآمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا آشتیانی در نشست با منتخبین نخبگان و خبرگان علمی در وزارت دفاع ضمن تبریک ایام مبارک عید قربان و غدیر با اشاره به اینکه غایت انسان رشد و کمال است طی سخنانی گفت: نخبگان در طول تاریخ نقش به سزایی در رشد بشر داشتند.

وزیر دفاع با بیان اینکه عقل به دلیل کلی نگر بودن قادر به درک همه موضوعات نیست و در تحلیل جزییات دچار تشکیک می شود، ادامه داد: خداوند متعال انبیاء و اولیاء را برای تبیین دین و راهنمای بشریت، عهده دار رسالت در این زمینه قرار داد.

وی با بیان اینکه عقل به تنهایی هم نعمت و هم نقمت است، افزود: اگر علم و دانش در چارچوب تعالی انسان از منظر قرآن و انبیای به کار گرفته شود نعمت قلمداد می شود.

امیر آشتیانی با بیان این که قاعده نعمت و نقمت در حوزه نخبگی و خبرگی نیز حاکم است، تصریح کرد: نخبه و دانشمند تا زمانی که همسو با موازین راستین اسلام و در مسیر سعادت بشریت باشد ارزشمند است.

وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دفاعی علی رغم محدودیت ها و تحریم های تحمیل شده علیه جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: قاعده پیشرفت در حوزه های دفاعی و نظامی مبتنی بر اندیشه های قرآن، موازین اسلام، سیره اهل بیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: مهمات هوشمند ایرانی در دنیا سرآمد هستند

امیر آشتیانی: مهمات هوشمند ایرانی در دنیا سرآمد هستند