مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-01بين الملل

درخواست لوکاشنکو از واگنر : نظامیان بلاروس را آموزش دهید


لوکاشنکو در جریان سخنرانی به مناسبت روز استقلال بلاروس از شبه نظامیان واگنر درخواست کرد تا نظامیان بلاروس را تحت آموزش نظامی قرار دهند.

- درخواست لوکاشنکو از واگنر : نظامیان بلاروس را آموزش دهید لوکاشنکو در جریان سخنرانی به مناسبت روز استقلال بلاروس از شبه نظامیان واگنر درخواست کرد تا نظامیان بلاروس را تحت آموزش نظامی قرار دهند.

رییس جمهور بلاروس از شبه نظامیان واگنر درخواست کرده تا تجارب نظامی خود را در اختیار ارتش این کشور قرار دهند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس روز گذشته (جمعه) در جریان سخنرانی به مناسبت روز استقلال بلاروس از شبه نظامیان واگنر درخواست کرد تا ارتش بلاروس را تحت آموزش نظامی قرار دهند.

  جمعه هفته گذشته (23 ژوییه/ 3 تیرماه) یوگنی پریگوژین ، فرمانده گروه نظامی خصوصی واگنر که متحد روسیه در جنگ علیه اوکراین است ادعا کرد، ارتش روسیه نیروهای واگنر را هدف حملات موشکی قرار داده است.

پریگوژین در پی این اتفاق اعلام کرد که خواستار برگزاری یک راه پیمایی عدالت است و به همراه نیروهایش پیشروی نظامی به سمت مسکو را آغاز کرد.

یک روز بعد پس از انبوهی از اخبار و تحلیل ها درباره آشوب در روسیه، ماجرا با مداخله الکساندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس فیصله پیدا کرد و در نهایت پریگوژین به بلاروس رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لوکاشنکو از واگنر : نظامیان بلاروس را آموزش دهید

درخواست لوکاشنکو از واگنر : نظامیان بلاروس را آموزش دهید