مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-19ورزشي

فردیس به لحاظ زیرساختی فقیر است


شهرستان به لحاظ زیرساختی فقیر بوده و این کمبود در تمامی حوزه مشهود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خداداد کاشفی بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فردیس اظهار کرد: دغدغه های شما و ما یکی است و باید آنها را با کار کارشناسی رفع کرد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد: هنر زبان مشترک همه اقشار است که فهم و درک پیام را برای فرستنده و مخاطب آسان می کند.

فرماندار فردیس با اشاره به تعداد هنرمندان مطرح ساکن در این شهرستان تصریح کرد: ما هم قبول داریم که به لحاظ زیرساختی فقیر هستیم.

وی ادامه داد: کمبود فضاهای ما تنها مربوط به فضاهای فرهنگی و هنری نیست بلکه در حوزه های آموزشی، درمانی، ورزشی، فضای سبز و اداری نیز ضعف بسیاری داریم.

کاشفی افزود: آنچه که موتور این شهرستان را می چرخاند همدلی و همراهی مردم با نهادهای دولتی است که مصداق آن مدیریت کمبود آب در شهرستان بود که با همراهی مردم رفع مشکل شد.

هنرمندان برای حل مشکلات به میدان بیایند وی خاطرنشان کرد: از هنرمندان می خواهیم کنار ما باشید تا با زبان هنر با مردم گفت و گو کنیم و با ارائه طرح از سوی شما هر کسی گوشه ای از مشکلات را حل کند.

فرماندار فردیس متذکر شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اتاق فکری را تشکیل دهد که با ارائه طرح از سوی هنرمندان برنامه ریزی های لازم برای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردیس به لحاظ زیرساختی فقیر است

فردیس به لحاظ زیرساختی فقیر است