مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-09اقتصادي

افزایش 60 درصدی تعرفه سرویس مدرسه در تبریز/از مدارس نزدیک منزل استفاده کنید


اعضای شورای اسلامی شهر با افزایش 60 درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، موافقت کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی اعضای شورای اسلامی شهر با افزایش 60 درصدی نسبت به نرخ مصوب سال گذشته سرویس مدارس تبریز، موافقت کردند.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر نامه مدیرکل آمورش پرورش استان در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی 1402- 1403 را بررسی کردند.

شهرام دبیری، سخنگوی شورای اسلامی شهر در این باره گفت: پیشنهاد می کنم توافق نماینده اولیای دانش آموزان با شرکت خدمات دهنده مورد پذیرش شورا قرار گیرد.

حکیمه غفوری دیگر عضو شورا خاطر نشان کرد: هشت درصد کرایه سرویس مدارس متعلق به بیمه است که پرداخت شده و در حساب آموزش و پرورش باقی می ماند، خانواده ها در خصوص سرویس مدارس با مشکل مواجه هستند و باید تدبیری برای حل مسئله اندیشیده شود.

علیزاده، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت: تلاش شده است که در ثبت نام مدارس، نزدیک ترین مدرسه مد نظر قرار گیرد، در راستای حل مشکل سرویس مدارس جلسات متعددی با انجمن اولیا و مربیان، شرکت های حمل و نقل و.

برگزار شده است.

وی با بیان این که تبریز 350 هزار نفر دانش آموز دارد و تنها 12 درصد آن از سرویس مدارس استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: 43 هزار نفر از دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی تعرفه سرویس مدرسه در تبریز/از مدارس نزدیک منزل استفاده کنید

افزایش 60 درصدی تعرفه سرویس مدرسه در تبریز/از مدارس نزدیک منزل استفاده کنید