مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-04اجتماعي

بیش از 70 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ایلام به مصالحه ختم می شوند


بیش از 70 درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری با همت مشاوران منجر به مصالحه شده است.

- ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بیش از 70 درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری با همت مشاوران منجر به مصالحه شده است.

سردار جمال سلمانی در کارگاه آموزشی مشاوره که با حضور رؤسای کلانتری و مشاوران مددکاران کلانتری سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: پلیس با راه اندازی واحدهای مشاوره در کلانتری ها و ارائه خدمات مشاوره ای به عموم مردم، بستر و زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی را مهیا کرده است، تصریح کرد: امید است مشاوران و مددکاران در پرتو رفتار و گفتار با پیروی از سیره و منش ائمه معصومان در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر دقت در ارائه خدمات مشاوره ای و حفظ اسرار مردم، تصریح کرد: اعتمادی که مراکز مشاوره پلیس در سال های گذشته به دست آورده و رضایتمندی مردم از این خدمات سرمایه بزرگی برای مجموعه انتظامی به شمار می آید که بایستی تلاش کنیم تا خدشه ای به آن وارد نشود.

سلمانی به نقش حساس مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ها در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: پلیس با تقویت واحدهای اجتماعی خود می تواند علاوه بر کاهش و پیشگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ایلام به مصالحه ختم می شوند

بیش از 70 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ایلام به مصالحه ختم می شوند