مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:502023-06-23اجتماعي

هوا در این مناطق کشور گرم می شود


هواشناسی در خصوص ناپایداری جوی در برخی مناطق هشدار داد و پیش بینی کرد که هوا در نیمه شمالی گرم می شود.

- جی پلاس؛ سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری جوی در برخی استان ها و احتمال طغیان رودخانه ها و برخورد صاعقه از افزایش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

تسنیم نوشت: مطابق پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات اردبیل به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی با احتمال تگرگ و در برخی مناطق استان های ساحلی دریای خزر به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات رگبار پراکنده روی می دهد.

یکشنبه آینده در برخی مناطق استان های مازندران، گلستان، دامنه ها و ارتفاعات البرز و تهران و دوشنبه در دامنه ها و ارتفاعات تهران و البرز شاهد رگبار و رعدوبرق خواهیم بود.

طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر اوایل شب در دامنه ها و ارتفاعات واقع در جنوب سیستان، جنوب کرمان و شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، طی 3 روز آینده در برخی مناطق شمال شرق ، شرق، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک روی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوا در این مناطق کشور گرم می شود

هوا در این مناطق کشور گرم می شود