مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-28سياسي

قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متوجه جایگاهشان باشند


رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه قضاوت از شئون انبیا و اوصیای الهی است، گفت: قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متذکر و متوجه به جایگاه خود باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا عصمتی صبح چهارشنبه بمناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی تربت حیدریه اظهار کرد: پیامبران الهی سه شأن دارند، یکی رسالت است که وحی را می گیرند و برای مردم تبیین می کنند و شأن دیگر قضاوت بین مردم و شأن سوم نیز امارت مسلمین و حاکمیت جامعه اسلامی است.

رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی با بیان اینکه قضاوت از شئون انبیا و اوصیای الهی است، گفت: باید متذکر و متوجه به جایگاه قضا باشیم، چرا که بعد از امامت جامعه اسلامی و رهبری جایگاهی بالاتر و ارزشمندتر از قضا در مسوولیت های اسلامی نداریم.

وی با بیان اینکه قضاوت از شئون انبیا و اوصیا الهی است، افزود: باید متذکر و متوجه به جایگاه قضا باشیم چرا که بعد از امامت جامعه اسلامی و رهبری جایگاهی بالاتر و ارزشمندتر از قضا در مسئولیت های اسلامی نداریم.

آیت الله عصمتی گفت: قضاوت از شئون انبیا و اوصیا الهی است و در این مطلب هیچ تردیدی بین شیعیان نیست لذا مسئولیت قضایی با اجرایی تفاوت دارد، مسئولیت های اجرایی باید با واسطه منتصب شود اما قضا شانی از شئون مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متوجه جایگاهشان باشند

قضات و کارکنان دستگاه قضا همیشه باید متوجه جایگاهشان باشند