مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 17:152023-07-10اجتماعي

امسال خدمات بهتری در مرز خسروی به زوار اربعین ارائه می شود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی مرز خسروی برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و گفت: همه دستگاه ها با جدیت در تلاشند تا شرایط و زیرساخت های لازم را فراهم کنند.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی مرز خسروی برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین خبر داد و گفت: همه دستگاه ها با جدیت در تلاشند تا شرایط و زیرساخت های لازم را فراهم کنند.

سردار مهدی حاجیان در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان که با حضور سردار شرفی رییس قرارگاه اربعین فراجا و جمعی از مسئولان استان در پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: پلیس مرکز خدمات رسانی به زائران اربعین است و همه همکاران با نگاه اعتقادی آماده انجام وظایف خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به مشخص بودن وظایف هر کدام از بخش های انتظامی در ایام اربعین، گفت: تلاش می کنیم تا این وظایف به نحو احسن انجام و خدمات لازم به زوار ارائه شود.

حاجیان ادامه داد: خوشبختانه شرایط برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در استان فراهم است و آخرین هماهنگی ها نیز در حال انجام بوده تا بتوانیم امسال خدمات متفاوت تر و بهتری به زوار اربعین ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد فرهنگی مذهبی اربعین تلاش کرده ایم همه ظرفیت ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال خدمات بهتری در مرز خسروی به زوار اربعین ارائه می شود

امسال خدمات بهتری در مرز خسروی به زوار اربعین ارائه می شود