مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-21بين الملل

سفیر سوئد در لبنان از بیروت رفت


منابع لبنانی امروز جمعه اعلام کردند که آن دیسمور، سفیر سوئد در لبنان، بیروت را ترک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع لبنانی امروز جمعه اعلام کردند که آن دیسمور، سفیر سوئد در لبنان، بیروت را ترک کرده است.

این منابع بیان کردند که سفیر سوئد پس از آنکه مقامات لبنان، اقدامات حفاظتی در اطراف سفارت را تشدید کردند، تصمیم به ترک بیروت گرفت.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته از کشورهای عربی و اسلامی خواست، سفرای خود از سوئد را بازگردانند و سفرای سوئد را اخراج کنند.

دبیر کل حزب الله لبنان در واکنش به تکرار شنیع هتک حرمت به قرآن با همدستی آشکار دولت سوئد، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در سخنرانی شب سوم ماه محرم الحرام از همه کشورهای عربی اسلامی خواست با اخراج فوری سفیر سوئد و فراخوانی سفرای خود با این کشور هتاک قطع رابطه دیپلماتیک کنند.

وبگاه المنار شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سومین شب ماه محرم الحرام در ضاحیه جنوبی با محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم گفت: ما متاسف و ناراحت هستیم از آنچه امروز رخ داد، یک عمل زشت جدید که حرمت قرآن ما را نقض کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر سوئد در لبنان از بیروت رفت

سفیر سوئد در لبنان از بیروت رفت