مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-06اقتصادي

اجرای طرح های عمرانی با جذب سرمایه گذار در ساری


شهردار ساری نشست با سرمایه گذاران را از رویکردهای مهم این شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون نشست های مختلفی در این خصوص انجام شده و بنا داریم با جذب سرمایه گذار، - ایسنا/مازندران شهردار ساری نشست با سرمایه گذاران را از رویکردهای مهم این شهرداری عنوان کرد و گفت: تاکنون نشست های مختلفی در این خصوص انجام شده و بنا داریم با جذب سرمایه گذار، برخی از پروژه های شهری را در ساری اجرا کنیم.

محمدحسین قبادی امروز 15 تیرماه در جمع مدیریت شهری شهرستان ساری اظهار کرد: ما در شهرداری ساری بهبود شاخص کیفیت زندگی مردم را هدف گذاری کردیم با همین هدف، خدمتگزاری به شهروندان را در صدر فعالیت های این نهاد خدمات رسان قراردادیم.

وی به خدمات شهرداری در بازه زمانی چهارماهه گذشته اشاره کرد و نظم و انضباط اداری را ازجمله اقدامات در این مدت دانست و گفت: حجم زیاد نیروی انسانی را به عنوان یک فرصت تلقی می کنیم که می تواند در پیشبرد اهداف که همان توسعه شهری و خدمات رسانی بهینه به شهروندان است، بهره گیری کنیم.

شهردار ساری به سازمان دهی و ساماندهی نظام پرداخت ها طی همین مدت اشاره کرد و ادامه داد: با وجود مشکلات، برخی از پروژه ها در همین مدت با جابه جایی میدان بار در کمربندی غربی صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های عمرانی با جذب سرمایه گذار در ساری

اجرای طرح های عمرانی با جذب سرمایه گذار در ساری