مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-21اقتصادي

فروش اینترنتی بلیت پرواز های اربعین از 4 شهریور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسام قربانعلی درباره برنامه ریزی های انجام شده برای پرواز های اربعین اظهار داشت: ستاد اربعین از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده و طبق برنامه ریزی های انجام شده، - مدیرکل روابط عمومی هما گفت: فروش بلیت پرواز های اربعین فقط به صورت اینترنتی و از 4شهریور آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسام قربانعلی درباره برنامه ریزی های انجام شده برای پرواز های اربعین اظهار داشت: ستاد اربعین از یک ماه گذشته آغاز به کار کرده و طبق برنامه ریزی های انجام شده، امسال فروش حضوری بلیت اربعین نخواهیم داشت و تنها راه خرید بلیت هواپیما برای ایام اربعین اینترنتی است.

وی اضافه کرد: تلاش داریم شرایط سهل برای خرید بلیت برای مردم و زائران حسینی ایجاد کنیم.

قربانعلی با بیان اینکه هنوز قیمت بلیت هواپیما برای ایام اربعین مشخص نشده است، گفت: فروش بلیت هواپیما به نجف برای ایام اربعین از چهارم شهریور امسال آغاز می شود.

وی ادامه داد: پیش بینی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این است که در ایام اربعین امسال حدود 50 هزار صندلی پروازی توسط هما عرضه شود.

وی با بیان این که فروش بلیت این پرواز ها از 4 شهریور آغاز خواهد شد، گفت: امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی ایران ایر با هدف جلوگیری از تشکیل صف، نارضایتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش اینترنتی بلیت پرواز های اربعین از 4 شهریور

فروش اینترنتی بلیت پرواز های اربعین از 4 شهریور