مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:302023-07-15دانش

بازدید رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس پس از بازدید از روند برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه ها از طریق سازمان سنجش است و آزمون سراسری برای اکثر دانشگاه ها برگزار می شود و یک بخش از آزمون .

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور 23 تیر ضمن حضور در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از مخزن و قرنطینه سؤالات آزمون ورودی اختصاصی این مرکز علمی فرهنگی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس پس از بازدید از روند برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه ها از طریق سازمان سنجش است و آزمون سراسری برای اکثر دانشگاه ها برگزار می شود و یک بخش از آزمون به شیوه اختصاصی برای برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تدارک دیده می شود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این آزمون یک آزمون اختصاصی است که تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان های مختلفی که داوطلب دارند، برگزار می شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بر اهمیت حفاظت و نظارت جدی بر سازوکار های برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه ها تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی

بازدید رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی