مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-28اجتماعي

نمادهای شهدا در شیراز باید نمود و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری برای بهبود نمادهای مرتبط با شهدا در شیراز، تاکید کرد که نمادهای ایجاد و نصب شده در این کلانشهر باید نمود و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری برای بهبود نمادهای مرتبط با شهدا در شیراز، تاکید کرد که نمادهای ایجاد و نصب شده در این کلانشهر باید نمود و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

سردار سعید کوشکی جهرمی در جلسه بررسی مصوبات و طرح های فرهنگی و موزه دفاع مقدس شیراز، گفت: با وجود اینکه برای نصب تصاویر شهدا بر روی سازه های مقاوم تر توسط شهرداری زحمات زیادی کشیده شده است، اما این تصاویر باید به نحوی برجسته باشند که وارد شیراز می شود پی به جایگاه ممتاز و حماسه ساز این شهر در دوران دفاع مقدس ببرد.

به نقل از اداره کل حفظ آثار فارس، کوشکی خاطرنشان کرد: بعد از سال ها و به لطف نگاه خوبی که با استقرار دولت جدید در مدیران دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری به خصوص در حوزه فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایجاد شده است، شاهد توسعه کیفی و کمی مراکز فرهنگی مرتبط با دفاع مقدس فارس هستیم و این نگاه ویژه در استاندار متدین فارس و شهردار عملگرای شیراز و فرماندار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمادهای شهدا در شیراز باید نمود و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد

نمادهای شهدا در شیراز باید نمود و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت باشد