مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-21حوادث

20 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفتگو با خبرنگاران همزمان با صبح جمعه و در حاشیه بازدید از هیئت های مذهبی سمنان، از کشف محموله 20 هزار لیتری گازوییل در شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: مأموران پلیس مبارزه با مفاسد اقتصادی شهرستان شاهرود با اشراف اطلاعاتی خود یکی از منابع دپوی گازوییل قاچاق در یکی از روستاهای حومه شاهرود را کشف و آن را مورد رصد قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از شناسایی محل انبار فرآورده سوختی قاچاق، هماهنگی قضایی برای اقدام انتظامی در شاهرود صورت پذیرفت، افزود: 20 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل نفت سفید و گازوییل در این عملیات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کارشناسان ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند که با حضور بازرسان شرکت توزیع نفت منطقه شاهرود، این محموله توقیف و ضبط شد.

موقوفه ای با بیان اینکه یک نفر در این ارتباط دستگیر شده است، ابراز داشت: توزیع خارج از شبکه سوخت تخلف محسوب شده و برابر قانون با متخلفان این حوزه برخورد خواهد شد چرا که این محموله ها، قاچاق به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف شد

20 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود کشف شد