مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:152023-06-24سياسي

عمره منتظر پاسخ شورای عالی امنیت


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مکاتبه با شورای عالی امنیت ملی برای ازسرگیری عمره خبر داد و گفت: عربستانی ها برای اعزام زائران ایرانی به عمره بلافاصله پس از پایان حج تمتع درخواست داده اند.

- نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از مکاتبه با شورای عالی امنیت ملی برای ازسرگیری عمره خبر داد و گفت: عربستانی ها برای اعزام زائران ایرانی به عمره بلافاصله پس از پایان حج تمتع درخواست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب از پیگیری ها در داخل و عربستان برای تعیین تکلیف از سرگیری عمره خبر داد و افزود: مکاتبات درباره عمره با شورای امنیت ملی صورت گرفته است و منتظر اعلام نظر مسؤولان هستیم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از درخواست عربستانی ها برای اعزام زائران عمره بلافاصله پس از پایان حج تمتع خبر داد و اظهار کرد: این درخواست آن ها منطقی نیست؛ چراکه هم ما به برنامه ریزی دقیق برای ارائه خدمات به زائران نیاز داریم و هم این که هتل های میزبان نیاز به آماده سازی دارند و باید برخی اقدامات بهداشتی از جمله سم پاشی در آن ها صورت بگیرد.

نواب در ادامه درباره برخی مشکلات که برای زائران در حج پیش آمده است با وجود برقراری ارتباط دیپلماتیک بین دو کشور، بیان کرد: وقتی کشوری می خواهد میزبان جمع زیادی از زائران کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمره منتظر پاسخ شورای عالی امنیت

عمره منتظر پاسخ شورای عالی امنیت