مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-16سياسي

تاثیر ارزشها و ضد ارزشها در تببین سبک زندگی انسان


رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اشاره به مؤلفه های اصلی در چرخه حکمرانی گفت: شناسایی وضع موجود و وضع مطلوب و چگونگی حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب از لوازم رویکرد حکمرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین نجف لک زایی، در نشست علمی حکمرانی؛ چیستی، ابعاد و شاخص ها که به همت معاونت پژوهش و پژوهشکده الهیات و خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به صورت خلاصه، سه شاخصه ایده، سیستم و اجرا و به صورت مفصل تر، پنج شاخصه مسئله، ایده، سیستم، اجرا و بازخورد از مؤلفه های اصلی در چرخه حکمرانی محسوب می شود.

وی با تشریح چرخه حکمرانی گفت: این چرخه از مسأله محور بودن شروع شده و با ارائه راه حل مناسب، وارد مرحله ایده پردازی شده و سپس قسمت بسترسازی و عملیاتی کردن ایده یا همان مؤلفه سیستم به میدان می آید و پس از آن، نوبت به دریافت بازخورد و تحلیل نتایج حاصل از انجام آن ایده می شود.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود، ورود به فعالیت های پژوهشی حوزه حکمرانی را یکی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی دانست و افزود: شناسایی وضع موجود و وضع مطلوب و چگونگی حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب از لوازم رویکرد حکمرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر ارزشها و ضد ارزشها در تببین سبک زندگی انسان

تاثیر ارزشها و ضد ارزشها در تببین سبک زندگی انسان